TUSAL 2.

lutego 08, 2016

Poniżej aktualne zdjęcie wnętrza mojego tusalowego słoika. Można w nim zauważyć srebrne nitki z ozdoby wieczka i nasycone czerwienie, pomarańcze dzięki uprzejmości Charmeleona ;)

A tu zdjęcie słoika w pełnej krasie.

Ozdobiłam go swoim wzorem dwóch ptaków w stylu origami oraz napisem TUSAL na nakrętce. Wyszywanie metalizowaną muliną tych liter tym razem było przyjemnością - nitka nie plątała się za bardzo, nie strzępiła. Zapewne ma to związek z gęstością materiału (14ct). Przez przypadek osiągnęłam także ciekawy efekt na wieczku - przez kanwę prześwituje złoty kolor metalu i świetnie współgra ze srebrem.
Kilka zbliżeń:
Alfabet znalazłam na tej stronie: www.dmc-usa.com/

Następnym razem podkleiłabym wzór na szkle filcem (wypadło mi to całkowicie z głowy), wyglądałby wtedy lepiej, ale i tak jestem zadowolona z efektu :)

You Might Also Like

2 komentarze

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)