Wymianka z jesienią w tle

września 21, 2016

Około miesiąca temu zdecydowałam się na udział w wyżej wymienionej wymiance. Kto nie lubi małego wyzwania i to z takim wdzięcznym tematem? Stworzyłam więc swoją wersję zakładki i posłałam w świat. Jednak gapa ze mnie straszna i niestety nie zrobiłam zdjęcia przed wysłaniem... Kiedyś zapomnę głowy.

Mogę jednak pochwalić się tym, co sama otrzymałam.
Zakładka i kartka z jeżykami, absolutnie cudnymi. Magnez na lodówkę, który już wisi. I mnóstwo słodyczy. Szczególnie gwiazdki Magic stars skradły me serce - przypomniało mi się dzieciństwo :D

Bardzo dziękuję za taki piękny prezent! Co się da, to skonsumuję w te pochmurne popołudnia :)
Dziękuję też Kasi z bloga http://szalkrzyzykow.blogspot.com/ za organizację tej zabawy.

You Might Also Like

6 komentarze

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)