#7 Squirtle

października 03, 2015

Jak wspomniałam w poprzednim poście, królują ostatnio u mnie mniejsze wzory służące jako przerywniki przy swoich większych braciach. Tym razem wzięłam się za następnego Pokemona - Squirtle.
Jestem absolutnie zakochana w błękitach go tworzących. Bałam się na początku, czy te kolory będą do siebie pasowały, ale świetnie się komponują, szczególnie z łatą żywej żółcieni. Szczególnie ten ciemniejszy niebieski, służący jako cień, nr 518 w palecie DMC - wspaniały.

Mimo fajnego wzoru, tworzenie tego haftu było drogą przez mękę. Pomyliłam się mnóstwo razy, musiałam pruć i kombinować. Okropieństwo, ale sama jestem sobie winna.

Najgorsze we wszystkim jest jednak zabrudzenie materiału. Musiałam nie uważać pochłaniając ostatnie sezonowe pomidory, że sok mi skapnął :( Haft trafi jeszcze do kąpieli, więc mam nadzieję, że plama zniknie.

Wzór jak zwykle dostępny na chomiku: chomikuj.pl/rumianek.haft. A tu niżej kilka zbliżeń:


You Might Also Like

12 komentarze

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)