Lato - strona druga

grudnia 19, 2015

Tak jak wspomniano w tytule posta - skończyłam drugą stronę (z sześciu) wzoru Lato. Idzie mi dość wolno, bo trochę straciłam serce do tej wersji obrazu. Żałuję, że nie wpadłam na lepszy, choć bardziej skomplikowany schemat (widziałam takie na innych stronach). Może przemęczyłabym się z tworzeniem, ale wyglądało by to znacznie lepiej z bliska.



Ta strona dała mi w kość - było sporo monotonnego tła i mnóstwo zawijasów i kolorów. W tym miejscu muszę też pochwalić sobie zakup przykręcanego uchwytu na tamborek. Bardzo odciążył mi lewą rękę, którą go trzymałam, oraz pozwolił na wykorzystanie ich obu w trakcie przeciągania muliny.
Bałam się trochę, że pozostawiona ostatnio ostra krawędź uwypukli granicę między stronami. Na szczęście nic takiego się nie stało. Tym razem jednak, ostrożniejsza, wyszyłam plamy koloru nadmiarowo i zostawiłam miejsca niewyszyte. Lepiej dmuchać na zimne :)

Może uda mi się skończyć w przyszłym roku ;)

You Might Also Like

2 komentarze

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)