Prezent - stworek StarCrafta

czerwca 27, 2015


Kilka dni temu dotarło do mnie wcześniejsze zamówienie - kolory potrzebne do kolejnych 3 Pokemonów oraz nici, które posłużą stworzeniu Ivysaura po zmianie palety barw.
Z jakiegoś powodu, nie do końca przeze mnie rozgryzionego, uwielbiam kupować nowe muliny. Jest w tym momencie coś magicznego, kiedy przeglądam motki z nowymi kolorami, jeszcze nie ruszone, pełne. Czuję się, jakbym skończyła przygotowania do nowej wyprawy i pozostaje tylko ekscytacja nadchodzącą przygodą.



Wśród tego zamówienia były też trzy muliny specjalne, same fiolety. Bliska mi osoba poprosiła mnie o wyhaftowanie naszywki z elementem gry StarCraft. Uwielbia rasę Zergów, larwo-stworów, które atakują całymi hurmami.
Dzięki niemu znam także tworzony przez fana mini serial o ciekawostkach, charakterystycznych elementach oraz zabawnych momentach związanych z grą, więc postanowiłam wykorzystać podobną grafikę do przygotowania wzoru.

Zergling wygląda uroczo, jak psiak. Taki też psi charakter ma w serialu, mimo naprawę szkaradnej fizys w rzeczywistości gry.

Haft dziś skończyłam. Był trochę monotonny, ledwie trzy kolory i duża przestrzeń do wypełnienia, ale efekt wynagrodził mi kilka nudnawych godzin.
Tu jest jeszcze na tamborku i widać wciąż linie ołówka ograniczające wzór. Postanowiłam obszyć go ściegiem za igłą, zaprasować zakład i wszyć na miejsce, kiedy wyschnie po myciu.
Bardzo podobają mi się jego kolory, jak dotychczas najlepiej odwzorowujące oryginał.
Jak zwykle zamieszczam też wzór i tabelę kolorów. Jest jednak jedna różnica między zamieszczonymi zdjęciami, a schematem - oczy stworka wydawały się ginąć na jasnofioletowym tle, więc obszyłam je 2 nitkami muliny o tym samym kolorze.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ciekawy hafcik :)
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy i inspirujący blog dla początkującej - bardzo chętnie tam zaglądam :)

      Usuń

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)