I'd agree with you...

lipca 21, 2015

Jakiś czas temu, przeglądając oferty różnych sklepów z akcesoriami hafciarskimi, wpadłam na stary wzór Dimensions - I'd agree with you. Prostota, gra kolorów i śmieszny napis kupiły mnie dla niego. Niestety, nigdzie nie mogłam znaleźć zestawu na stanie - wszędzie był wyprzedany.

Postanowiłam więc odtworzyć go samej, zmieniając przy okazji barwy nici - żebym nie musiała ich specjalnie dokupywać.


Oczywiście, nie obyło się bez braku koncentracji, dzięki któremu ostatnia linijka została wyszyta o oczko za wysoko. Wybrałam też zbyt mały kawałek tkaniny, na którym wyszywałam, przez co naciągnięcie go było wyjątkowo żmudne i niestety nie do końca udane (sploty nie są idealnie prostopadłe, co można zauważyć).

Tym niemniej, podoba mi się ten napis i pierwsze użycie ramkotamborka. Mam ochotę wypróbować kolejnym razem drewniany, najlepiej w towarzystwie wzoru autorstwa Nimue, którymi jestem oczarowana (jak większość blogerek).

Do zobaczenia :)

You Might Also Like

2 komentarze

TUSAL 2016

http://promyk2004.blogspot.com

Kategorie

blackwork (3) candy (3) dimensions (3) konkurs (1) koty (2) kwiaty (1) lato (4) miasto (1) miś (1) myszy (1) origami (1) pokemon (14) postępy (1) różne (2) rumianek (1) sampler (1) starcraft (1) ślub (1) święta (2) tęcza (1) tusal 2016 (8) veronique enginger (4) witraż (1) wymianka (2)